Доставка та оплата

Способи оплати замовлення:

Готівкою

  • оплата готівкою можлива при доставці кур'єром по Києву;
  • при отриманні товару у відділенні "Нової пошти" післяплатою.

Увага! Компанія "Нова пошта" стягує комісію за використання послуги післяплати.
Відстежити статус Вашого замовлення

Безготівковими (банківський переказ на рахунок "Моно Банку")

Безготівковими (онлайн оплата на сайті або переказ на ключ картку)

Способи доставки замовлення:

По Києву

  • Доставка товару здійснюється кур'єром на Вашу адресу в день замовлення або наступного дня, з 10:00 до 20:00 у робочі дні.
  • Вартість від 100 до 150 грн. (залежно від габаритів товару)
  • При замовленні від 5000 грн - доставка безкоштовно.
  • Самовивозом із пункту видачі (вул. Юрія Іллєнка 12, оф. 61, біля метро Лук'янівська)

По Україні

  • Доставка здійснюється компанією "Нова Пошта". Час та дату доставки товару до Вашого міста уточнюйте, будь ласка, при оформленні замовлення. Зазвичай термін доставки становить 1-3 дні. Після отримання замовлення ви зможете оглянути, перевірити комплектацію та працездатність товару. Термін безкоштовного зберігання товару на складі Нової пошти становить 7 днів.
  • Вартість доставки - за тарифом перевізника.
  • При замовленні від 5000грн - доставка безкоштовно (до складу Нової Пошти). За винятком деяких великогабаритних товарів з розділу "Системи прокладання кабелю", кабельно-провідникової продукції або об'ємних і великогабаритних товарів.

Увага! Кабельно-провідникова продукція є відрізною позицією – вона відвантажується лише після передоплати.

Адреси відділень "Нова пошта" у Вашому місті

Оплата за доставку провадиться згідно з тарифами перевізника при отриманні вантажу.
За домовленістю з менеджерами вартість доставки можна включити у суму рахунку.
При надсиланні перевізником Вам буде надіслано СМС-повідомлення з номером транспортної накладної. Якщо Ви не отримали такого повідомлення, зв'яжіться з нашими менеджерами будь-яким зручним способом.
У разі, якщо при отриманні товару Ви приймаєте рішення відмовитися від нього, переконливе прохання –
Поставте нашого менеджера до відома про своє рішення.
При необхідності, узгодивши з менеджером нашого інтернет-магазину, товар може бути відправлений іншими
перевізниками.

 

Постачання товарів з міткою "На замовлення"

Для виконання поставки замовних позицій потрібна прдоплата, розмір якої попередньо узгоджується з менеджером. Термін постачання повідомляється під час підтвердження замовлення. Перед початком виконання замовлення покупцеві виписується рахунок, а також товарний чек на рекомендовані позиції, дата якого буде відповідати даті внесення передоплати.

Важливо! Товари з позначкою "На замовлення", термін поставки яких складає 4-6 тижнів, обміну або поверненню не підлягають.
Важливо! Товари, які являються не складськими позиціями - продаються за частковою або повною передоплатою. Такі товари або внесена за них оплата - поверненню не підлягають. Оплачуючи товар Ви погоджуєтесь з вищезазначеними умовами.
Важливо! Замовляючи доставку товару через перевізника «Нова Пошта», при отриманні обов'язково перевіряйте наявність всього товару у замовленні, а також його зовнішній вигляд, комплектацію та цілісність, до того, як розпишетесь в отриманні вантажу у декларації. У разі пошкодження товару або неповної комплектації замовлення необхідно відмовитися від отримання товару, а також скласти акт (претензію). Ми не зможемо прийняти Вашу претензію – після факту отримання посилки у перевізника.

Якщо у Вас залишилися питання наші менеджери з радістю дадуть відповідь на них.