Світлотехнічна продукція під маркою «Feron» з'явилася на ринку наприкінці XX століття – у 1999 році. За півтора десятка років виробник значно розширив асортимент товарів, що постійно відстежують нові тенденції дизайну та новітні розробки в галузі світлотехніки.
«Три кити» популярності «Ферон»:
- Надійність. Єдине, що залишається незмінним усі роки існування компанії – це якість та надійність її продукції. Контроль якості ведеться на всіх технологічних етапах: починаючи з матеріалів та комплектуючих, що використовуються для виробництва, і закінчуючи випробуванням продукції за тестовими програмами, спеціально розробленими для кожної лінійки товару;
- Доступність. Постійно вдосконалювані технологічні процеси випуску продукції, раціональний підхід до вибору матеріалів та комплектуючих – ось основні фактори, що дозволяють компанії Feron зберігати оптимальне співвідношення якості та ціни своєї продукції. Відмінно налагоджена схема логістики та якісне пакування – також сприяють зниженню витрат під час постачання продукції;
- Сучасний дизайн та величезний асортимент продукції, що відповідає всім запитам споживача, допомагає компанії залишатися у тренді багато років. Сьогодні FeronTM – це понад 4 тисячі найменувань товарів, що поділяються на кілька основних груп:
Інтер'єрні світильники різних видів (стельові та настільні), підсвічування та нічники. До них відносяться також акумуляторні світильники та ліхтарі;
Світильники комерційної групи – різні види прожекторів, світильників для виробничих приміщень, вестибюлів та залів, світлодіодні панелі та ін.
Декоративне освітлення. Група, що включає світлодіодні стрічки і свічки, гірлянди, лазерні проектори, різні види світлових фігур і багато іншого;
Вуличне освітлення – трасові ліхтарі, а також тротуарні, газонні та паркові світильники;
Лампи – власне, всі види існуючих на сьогоднішній день джерел світла (накалювання, люмінесцентні, галогенні, світлодіоди тощо);
Електротовари та комплектуючі: датчики, трансформатори, розетки тощо. – все це різноманіття допомагає бренду Ферон набувати дедалі більшої кількості шанувальників.